17.1.10

Maratonci, ne dajte se

Objavio damir šarac |

U mome gradu, svaki dan, svake zore i svako popodne, pet uri trču četiri momka, Hajdukovca. Zašto trču? Za čin trču? Neman pojma, nisan sportski novinar, ali vidin da za balunon ne trču. A to in je posal. I zato mi ih je žaj. Uprava je objavila da će Dario Jertec, Marijan Buljat, Hrvoje Vejić i Anthony Šerić trkat sve dok ne pristanu da in se smanje ugovori. Ili, valjda, dok ne krepaju. Jer da su in plaće previsoke, a slabo igraju. Aha, tu smo. Pa tučedu kaluni po njima sa svih strana; u štampi in se objavljuju plaće, uspoređuje ih se sa radnicima ovin i onin, ćiri jin se u takujine. Mene je mater učila da je virit u tuđi takujin najgrezija stvar na svitu, osim ako meni nije ukreja.
Pravo me naučilo da su na ugovoru dva potpisa; tih igrača i nekoga iz Uprave Hajduka koji ih je doveja i da jin tu plaću… Zašto onda taj gospodin, to 'ime i prezime' ne trče svake zore, ljudi moji?! Zbog čega ova četiri momka ne bi primala plaću koja in piše na legalnome ugovoru? Radi čega ih se maltretira i javno linčuje? Ol su oni jedini krivci za ono šta se događa na Poljudu? Postoji li civilizirani način da se ugovor raskine? Ili će druga faza bit da ih se strpa u portapak i ne pušta vanka dok ne raskinu ugovore? Oćemo li svi ugovore vanka, pa ko bude ima više šoldi nego šta je da goli, učinija asistencija, i smistija duplih pasova, neka ide kopat rovove i tucat stine. Dok ne raskine život ili ugovor.
Nisan ovo očekiva od 'poduzetničke' uprave Hajduka, koja je dosad mogla naučit da je u poslu i na sudu ugovor svetinja nad svetinjama. Zato, maratonci moji; Jerteci, Buljati, Šerići i Vejići, kaskajte, veselite se i upirite. Učinite i dva skleka više. Mladi ste, neće van ništa bit, a puno ćete učinit za pravnu državu. Sve dok van pištolj ne prislone na čelo. E onda, kako znate…

0 komentari:

Objavi komentar

Pretplatite se